חיסול הביסקוויטים לפני פסח: עוגה טעימה ללא אפיה
הזדמנות לחסל את החמץ, עוגת ביסקויטים טעימה מאוד וקלה להכנה, ללא פיה - במיוחד לקראת פסח.
באדיבות: בתיה דורון, עוגות ועוגיות, פורסם: 28.03.12
צילום: בתיה דורון
משך ההכנה: כחצי שעה • מספר מנות: 10 מנות
רשימת מצרכים:
200 גרם ביסקויטים בטעם שוקולד
2 שמנת מתוקה
1.5 חבילות אינסטנט פודינג וניל
2 חבילות שוקולד מריר או חלב, אני אוהבת שוקולד חלב
200 גרם חלבה מפוררת
1.5 כוסות חלב: 1 כוס לקצפת ו-1/2 כוס להרטיב את הביסקויטים
אופן ההכנה:
- להכניס לבן מארי שוקולד, חצי מכמות השמנת מתוקה, להרתיח.
- לפורר מחצית מהחלבה ולהוסיף לתערובת, לערבב, לכבות את האש ולהניח בצד.
- להקציף (1 וחצי) שמנת מתוקה אינסטנט פודינג וכוס חלב עד לקבלת קצפת יציבה.
- לסדר בתבנית מתאימה שכבה של ביסקויטים.
- להרטיב אותם במעט חלב לשפוך את הקצפת מעל הביסקויטים.
- לכסות בשכבה נוספת של ביסקויטים, להרטיב גם אותם במעט חלב.
- לשפוך את השוקולד מעל הביסקויטים.
- לפורר מעל את החלבה שנשארה.
- לכסות ולהכניס למקרר לכמה שעות לפני הגשה ולהתפרע עליה!
ציון הגולשים: 4.5
תגובות גולשים למתכון חיסול הביסקוויטים לפני פסח: עוגה טעימה ללא אפיה:
הודעת מערכת: אינך מורשה להגיב למתכון זה. עליך להתחבר לחשבונך על מנת להגיב.כל הזכויות שמורות © Cooks.org.il 2015- מאגר מתכונים, אוכל ובישול.
הצג את המתכון בגרסת:
נייד | קלאסי











