[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
 Cooks פורומים • צפה בנושא - אכינצאה פרופוליס
סגור

אתר מתכונים ואוכל שיתופי
ברוכים הבאים לפורומים שלנו


אכינצאה פרופוליס

פורום תזונה נכונה בניהולה של יסמין חיו, תזונאית קלינית טבעית מנהלת 'לרדת בקלות', רשת להרזיה באימון אישי.

מנהל: יסמין חיו

אכינצאה פרופוליס

הודעהעל ידי אלון » ב' אוגוסט 08, 2011 11:43 am

היי יסמין,

יש לי שאלה נוספת: מה דעתך על אכינצאה פרופוליס?
אמא שלי היתה משתמשת באכינצאה במשך שנים (במינון המתאים כמובן) בטענה שזה טוב לבריאות ולשמירה על המערכת החיסונית של הגוף.

מה דעתך?
אלון
 
הודעות: 5
הצטרף: א' יוני 19, 2011 6:22 am

Re: אכינצאה פרופוליס

הודעהעל ידי יסמין חיו » ד' אוגוסט 10, 2011 11:40 am

פרופוליס נחשבת לאנטיביוטיקה טבעית.
חשוב לוודא שלוקחים את הסוג הטהור, הטבעי, והטוב. שזה כמובן פונקציה ישירה של המחיר.
שאלת לדעתי - אם זה למען טיפול בחיסון ירוד, זיהומים, מחלות שונות, זה יכול להועיל.
אם זה למטרת שמירת משקל או הרזיה, אין לזה כל השפעה.
יסמין חיו היא תזונאית קלינית טבעית ומנהלת 'לרדת בקלות' - רשת להרזיה באימון אישי.
מחפשים טיפים בנושא דיאטה ותזונה נכונה? כנסו לאתר EasyDieta.co.il
יסמין חיו
 
הודעות: 37
הצטרף: א' מאי 22, 2011 10:20 pm

Re: אכינצאה פרופוליס

הודעהעל ידי אלון » ו' אוגוסט 12, 2011 4:05 pm

השאלה היא למה לקחת "אנטיביוטיקה טבעית" כדרך קבע, אם מקפידים על תזונה נכונה ופעילות גופנית ו/או שבאופן כללי מרגישים טוב. בכל מקרה, אולי זה לא הפורום המתאים...
אלון
 
הודעות: 5
הצטרף: א' יוני 19, 2011 6:22 am

Re: אכינצאה פרופוליס

הודעהעל ידי יסמין חיו » ש' אוגוסט 13, 2011 9:08 pm

הי אלון
בדיוק! ולכן רשמתי שאם זה למטרת טיפול בחיסון ירוד, זיהומים , מחלות שונות - זה יכול להועיל.
אחרת איני רואה לכך סיבה.
יסמין חיו היא תזונאית קלינית טבעית ומנהלת 'לרדת בקלות' - רשת להרזיה באימון אישי.
מחפשים טיפים בנושא דיאטה ותזונה נכונה? כנסו לאתר EasyDieta.co.il
יסמין חיו
 
הודעות: 37
הצטרף: א' מאי 22, 2011 10:20 pm

Re: אכינצאה פרופוליס

הודעהעל ידי Collin045 » ה' אפריל 16, 2015 12:37 pm

פרופוליס נחשבת לאנטיביוטיקה טבעית.
חשוב לוודא שלוקחים את הסוג הטהור, הטבעי, והטוב. שזה כמובן פונקציה ישירה של המחיר.
שאלת לדעתי - אם זה למען טיפול בחיסון ירוד, זיהומים, מחלות שונות, זה יכול להועיל.
Collin045
 
הודעות: 1
הצטרף: ה' אפריל 16, 2015 12:36 pm


חזור אל פורום תזונה נכונה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים