[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 988: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
 Cooks פורומים • צפה בנושא - עזרה לגבי תוספי תזונה למכון כושר
סגור

אתר מתכונים ואוכל שיתופי
ברוכים הבאים לפורומים שלנו


עזרה לגבי תוספי תזונה למכון כושר

פורום תזונה נכונה בניהולה של יסמין חיו, תזונאית קלינית טבעית מנהלת 'לרדת בקלות', רשת להרזיה באימון אישי.

מנהל: יסמין חיו

עזרה לגבי תוספי תזונה למכון כושר

הודעהעל ידי aviv82 » ו' אפריל 03, 2015 9:52 am

היי בוקר טוב וחג שמח לכל חבריי הפורום,

התחלתי להתאמן באופן קבוע במכון כושר ואני שוקל להוסיף לאימונים שלי תוספי תזונה לעליה במשקל האם מומלץ לדעתכם להשתמש בגיינר ואם כן איזה כדאי יש כל כך הרבה סוגים עם מחירים שונים, והאם כדאי לקחת אבקת קריאטין מונוהידראט, אשמח לדעת על מה אתם ממליצים

תודה וחג שמח לכל עם ישראל
aviv82
 
הודעות: 1
הצטרף: ו' אפריל 03, 2015 9:44 am

Re: עזרה לגבי תוספי תזונה למכון כושר

הודעהעל ידי korenh » ב' יולי 13, 2015 4:52 pm

אני מכיר חנות מומלצת לרכישת תוספי תזונה לספורטאים בשם מד-הרבל. יתכן שתמצא שם מה שאתה מחפש.
korenh
 
הודעות: 1
הצטרף: ב' יולי 13, 2015 4:49 pm
מיקום: ירושלים


חזור אל פורום תזונה נכונה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 6 אורחים


cron